dinsdag 13 januari 2009

volle maan


zo'n mooi plaatje, ik heb er echt van genoten...

9 opmerkingen:

Yvette zei

geen ritueel?

Anoniem zei

Ze is alweer voorbij maar neemt niet weg dat ze idd prachtig was! Volgende maand weer? :P

XXX

Chris zei

Op het ogenblik een koud gebeuren om de maan te fotograferen.
OT.
Nu moet de link weer in orde zijn!!!

Anoniem zei

OT.
Ik wist niet dat je, als je mijn link klikt, bij mijn profiel uitkomt!

Anoniem zei

Prachtige foto van die volle maan!
Groetjes,
Elmar

Anoniem zei

Woooow die maan lijkt bijna nep,
dit is haast té perfekt!
Prachtige foto Amy!

Groetjesss,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Echt genieten van de volle maan. Zeker in de vrieskou.

Anoniem zei

U geniet, ik ook.
Mooi en boeiend blog,
ik kom zeker terug

proficiat,
ria

Anoniem zei

Amy, dank voor je bezoekje.
Ik heb ondertussen een link
geplaatst naar jouw blog.
Lieve groet,
ria